poniedziałek, 11 sierpnia 2008

Ostra zabawa grupowa

Nigdy nie zapomne tego dnia.Mam 24 lata i jestem wysportowanym i opalonym męszyczna.Moja siostra ma 18 lat i co sobotę przyprowadza do siebie bardzo sexowne koleżaneczki.Rodzice wyjechali do znajomych na grilla więc moja siora zaprosiłą do siebie Kamilę,Beatę i Ninę.Przyszły ubrane bardzo sexownie.Wszystkie miały krótkie spódniczki,tak krótkie aż było widać im stringi oraz duże piersi jak na swój wiek.Siedziałem i ogladałem TV gdy usłyszałem ich rozmowę.Wiem że to nieładnie podłuchiwać rozmowe nastoaltek ale coś mnie skusiło.Drzwi były lekko uchylone.Zauważyłem Ninę gdy mówiła do Darii(mojej siostry)

-Już tak dawno się nie ruchałam że mam na to ogromną ochotę.Brakuje mi chłopaka

Słysząc to i widząc z daleka opaloną dupeczke Niny kutas stanął mi na baczność.Mówiły o sexie grupowym aż wkońcu Beata zaproponowała zabawę.Na początku nie wiedzziałem o co chodzi ale gdy Nina wyjęła wibrator nie trzeba było się domyślać w co się będą bawić.Zaczęły się rozbierać,nie wiedziałem że moja siostra ma taką soczystą szparkę,chciałem się już wbić w którąś z nich i wkońcu nie wytrzymałem.Dla pewności zamknąłem drzwi wejściowe i przyniosłem kilka przezrwatyw z szafi moich starych.Weszłem do pokoju gdy panienki lizały swoje sutki.

-Kuba!! co ty tu robisz?!-wrzasnęła moja siostra-Myślałam ze Cię nie ma w domu!!

-Nie martw się,zabawimy się troszkę.-odpowiedziałem.Nina chyba zauważyła mojego stojącego kutasa i podeszła rozpinając rozporek.Wystrzelił jak z armaty.Nina lizała go,przygryzała aż wkońcu poszła na całość.Zaczęła go pchac z całej siły du buzi a ja krzyczałem

-Ssij go dziwko!!ssij!!

Daria i Beata namiętnie się calowały.Beata po chwili wystawiła zgrabną dupeczkę i spojrząła się na mnie,długo nie musiałem się namyślać o co chodzi.Nina mimo że miała 18 lat już nieźle obchodziła się z pałą.Wkońcu wbiłem się w Beatę,zaczęła jęczeć i krzyczeć "Mocniej,mocniej...uuu...mocniej!!!!"

Niestety całą zabawe przerwał dzwonek do drzwi.Darai zalożyła szlafrok i zeszła na dół,usłyszałęm głos mojegto kolegi,pytał się o mnie.Widziałem że Nina prowadzi go na górę.Gdy Bartek był juz na górze oczy wyszły mu na wierzch.Ja posuwałem Beatę a Daria wkładała sobie wibrator do cipki.

-Przyłączysz się?-zapytała kusząco Nina.Długo nie trzeba było czkekać,Bartek rozebral się i położył na łóżku,Nina nieźle ujeżdżała kutasa a Daria lizała jej nabrzmiałe sutki.Prawie dochodziłem,Beata stanęła i wsadziła mojego fjuta między cycki.Nagle na jej twarz spłynęła sperma,wylizała ją z rozkosza.Nie miałem już siły,dziewczyny wzięły się za kutasa Bartka.W tym czasie kiedy one go lizały ja dałem do buzi swojego kutasa Bartkowi.Zaczął posuwać i zlizywać sperme.To byl niesamowity dzień.Od tej pory dziewczyny nie tylko przychodzą do mnie w sobotę ale również w czwartek i środę.

Brak komentarzy: